Returpolicy

Din ångerrätt

Vi garanterar fullständig kundtillfredsställelse. Om du inte känner dig helt nöjd över ditt onlineköp hos oss så kan du utnyttja din ångerrätt, förutsatt att produkten returneras i samma skick som du mottog den i. Produkten ska vara oanvänd och ha alla etiketter kvar samt förvaras och returneras i sin originalförpackning. För att en retur ska godkännas krävs även ett kvitto eller en köpehandling. 

Vi har en 30 dagars returpolicy som ger dig 30 dagar att begära en retur om du så skulle önska. De 30 dagarna räknas från det att du mottog produkten. För att initiera en returprocess ber vi dig kontakta info@wescara.se. Om returen accepteras skickar vi dig instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Artiklar som skickas tillbaka till oss utan att retur först har begärts accepteras inte.

Om du har några övriga frågor gällande returer kan du alltid kontakta oss på info@wescara.se.

Skador och problem

Kontrollera din beställning när du mottar den och kontakta oss omgående om någon produkt är defekt, skadad eller om du har mottagit fel produkt. Vi vill så snabbt som möjligt bedöma problemet och rätta till det med en effektiv lösning. 

Byten

Om det skulle vara så att du önskar genomföra ett byte uppmanar vi dig till att returnera din nuvarande beställning och så fort returen godkänts genomföra en ny beställning av önskad produkt/produkter. 

Återbetalningar

Vi kommer att meddela dig så snart vi mottagit och kontrollerat returen. Om allting är i sin ordning genomförs återbetalningen automatiskt till den ursprungliga betalningsmetoden inom 10 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta en stund innan banken eller kreditkortsföretaget har behandlat returen så att den syns hos dig.

Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur ber vi dig kontakta oss på info@wescara.se.